Sunday, 24 Sep 2017



The Greeks are back

gkorgr5--2-thumb-large

 

Αυτό που με βεβαιότητα γνωρίζω ότι έρχεται το 2014, είναι οι προτάσεις από Έλληνες με αυθεντικές αξίες. Νιώθω και βλέπω ότι η κρίση ελευθέρωσε τα μυαλά των νέων παιδιών, σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα. Εφόσον οι πεπατημένες επιλογές έχουν περιοριστεί, ή και εξαφανιστεί, δεν μένει άλλη διέξοδος από το να ξεκινήσουν νέα, φρέσκα πράγματα, ενίοτε και τολμηρά στη λογική του «δεν έχω να χάσω και τίποτα». Όχι όμως με αρνητικό ή καταστροφικό τρόπο. Αλλά με δημιουργικό, γνήσιο και ενθουσιώδη τρόπο. Το βλέπουμε να ξεπηδά από παντού, σε μικρές μάρκες με ρούχα, σε τσάντες από πανιά ιστιοπλοϊκών, σε γυαλιά με χειροποίητο σκελετό από ξύλο ελιάς, σε προτάσεις φαγητού, που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από όμορφους χώρους στην κεντρική Ευρώπη, από μικρά ξενοδοχεία που σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν είσαι στην Ελλάδα, από μάρκες τυριών, αλλαντικών, ποτών, ζυμαρικών, από κουλουράκια και παξιμάδια!

 

Πού ήταν κρυμμένη όλη αυτή η ενέργεια; Τα παιδιά αυτής της γενιάς έχουν αξιοπρέπεια, παραστάσεις, ταξίδια, μόρφωση, καλλιέργεια. Δεν αντιγράφουν, δημιουργούν, το χαίρονται – και αυτό φαίνεται. Συνεργάζονται, έφυγαν από το εγώ και πήγαν στο εμείς. Έφυγαν από την Αθήνα, και βρέθηκαν στα νησιά μας, στην Αρκαδία, στο Πήλιο, στο μικρότερο χωριό. Φεύγουν από το ελληνικό κοινό, και πάνε στο διεθνές, στο παγκόσμιο. Και αυτό που φαίνεται σήμερα χαριτωμένο και ενδιαφέρον, σας βεβαιώ ότι είναι ο σπόρος για τις αυριανές μεγάλες ελληνικές εταιρείες. Και μακάρι αυτό να είναι ό,τι θα εκφράζει την Ελλάδα αύριο.

 

*Ο Γιώργος Κορρές είναι φαρμακοποιός (δημιουργός της Korres)

 

protagon.gr